Om meg

Bildet mitt
Jessheim, Akershus, Norway
Jeg bor på Jessheim, Har 3 voksne barn ,samboer og en katt. Trives aller best når jeg kan være kreativ. Hyggelig at du stikker innom å hilser på. :-D

tirsdag 24. januar 2012

Bordløper med engel

Her har jeg plukket frem noen stoffer som jeg tenkte å lage en bordløper av.
 Her er jeg godt i gang med prosjekt bordløper. Har fått sydd rutene og applikert på en engel. Da mangler det bare å sy knapphullsting rundt applikasjonen og montere.
 
En litt annen vinkel og et litt dårlig bilde.

2 kommentarer:

  1. Hei og velkommen til min blogg! Så mye fint du har. Butikk og greier - i nærheten.. Jeg legger deg på blogglista mi:-) Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  2. Jøss her var det mye flott!! Gratulerer! -legger meg som følger her inne oxo:)
    -Lurer på om du har de fine englene tilsalgs? -og prisen av de?
    Klem, Tove

    SvarSlett

Setter stor pris på at du legger igjen et spor etter deg. :-)