Om meg

Bildet mitt
Jessheim, Akershus, Norway
Jeg bor på Jessheim, Har 3 voksne barn ,samboer og en katt. Trives aller best når jeg kan være kreativ. Hyggelig at du stikker innom å hilser på. :-D

søndag 6. mai 2012

Begynnelse på twisted pinwheel

 Her har jeg fått sydd sammen alle firkantene og også sydd ramme rundt. Jeg har brukt noen av mine restestoffer.
Her ser dere linjalen og hvordan jeg har begynt å skjære ut.
 Første remse sydd sammen.
Her ser dere bedre hvordan det ser ut etter sammensying. Nå mangler bare resten, men det må jeg ta en annen dag.

1 kommentar:

  1. Her var det mye flott :)). Har lagt meg til som følger og gitt bloggen din en award. Ta gjerne en titt innom:) Det er frivillig om du vil gi awarden videre..

    SvarSlett

Setter stor pris på at du legger igjen et spor etter deg. :-)