Om meg

Bildet mitt
Jessheim, Akershus, Norway
Jeg bor på Jessheim, Har 3 voksne barn ,samboer og en katt. Trives aller best når jeg kan være kreativ. Hyggelig at du stikker innom å hilser på. :-D

onsdag 22. august 2012

Min svigerinnes kreasjoner

Min svigerinnes første forsøk på lappeteknikk. Dette er et vognteppe til en nyfødt gutt. Ble det ikke fint ? :-D Alle stoffene er fra Quiltebua.


Hun har også sydd denne toalettmappa etter mønster fra Bente Malm. Det flotte stempelet er fra North Star Stamp. Dette er stemplet på med stempelpute og blekk som egner seg til stoff.
Her ser dere fra siden og bunnen.
 Baksiden med en ekstra lomme. Stoffene er fra Quiltebua.
Denne weekendbagen er sydd etter mønster i bladet My Quilt. Linstoff med trykk fra Quiltebua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på at du legger igjen et spor etter deg. :-)